arkadaşlar bi site 6 gündür kapalı olurmu yav.hadi sorun var kapalı peki bu hizmeti veren kişiye hiç ulaşılamazmı.tel kapalı,msn kapalı,mail atıyorum attıgım mail geri geliyo bana.sanki uzayda bu adam ya.yer yarılıp içine girdi. taşıcam forumu yedegide yok bende.ama açılsın protesto edecem onu duyuru yazacam kapalı kalcak tiksindim daha o forumdan