yine bir tane daha tostçu gitti
valla aklımdanda öle geçiyo ama bilmiyorum valla.beynim tam bi cacık oldu.sevdigim arkadaşlar vardı forumda bari onları kurtarsaydımda ondan sonra yerin dibine girsin.
bartın sanırım whoisde bartın adresi vardı.
evet bartınlıydı yanlış hatırlamıyosam ama kendisi istanbulda oturuyo ailesiyle beraber.sence acaba tostmu oldu arkadaşın dedigi gibi.böle uzun süre kapalı kalması normal dil dimi arkadaşlar