Merhaba sanırım operahostun sahibisiniz DH deki nickim bLuEbLooD® tur, orada ilgili datacenterı mahkemeye verdim, demiştiniz bizde bunun için sizden belge istemiştik, o belgeler hala gelmedide, mahkeme durumunu soracaktım, ilk duruşma ne zaman başlıyor acaba, bende orada olmak isterimde
Eğer sunucunuz bir nedenden dolayı kapalı kalıyorsa lütfen, bunun nedenlerini açıklayınız yoksa birilerden server aldım sorun çıktı yenisini vermediler bende bunları mahkemeye verdim, isteyene delillerimi sunarım deyipte biriside belgeleri isteyince yan çizmeyiniz.
Her zaman sonucu ne olursa olsun doğruları söylemek en isabetli karar olur.
Saygılar.
Haklısın arkadşaşım tebrikler