Kerem adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yıllık alım yaptı 1 yıl önce ve bu arada yıllık reseller aldı diye ne zaman domain istese abi param yok dese açtık teslim ettik ilk yıl bir sorun yok geçte olsa ödemelerini yaptı.
Gelelim bu yıla. yıllık süresi bitmeden önce fiyat istedi verdim tamam yıllık uzat bir haftaya mersine gelecem abi ofisine uğrar öderim dedi tamam dedim üstünden 2 hafta zaman geçti msn de gördüm 1 hafta daha süre istedi. 1 hafta geçti msn de yine gördüm bak serkan bu böyle olmaz eğer yıllık alım gücün yok ise aylık al dedim tamam dedi demesinin üstünden hesabı aylığa dönüştürüldü ve 3-4 gün sonra nihayet ilk ödeme geldi. Bu arada reseller süresi bitti kapatma yapmadım açık kaldı üztün biraz zaman geçti suspend ettim ve serkan ödeme dedim bağırdı çağırdı şimdi sinirliyim senle konuşamam dedi telefonu yüzüme kapadı
sonra aradı yedek dedi önce borcunu öde dedim sonra domain dedi yine borcunu öde önce dedim ve geldi buraya konu açtı..Neyse sağlık olsun
Bilginize,
