bı abımız var bu forumdada uye bılmıyorum senın bahsettıgın abımı
adamer ın gaspettıgı domaınlerı gerı almamızı sağladı saolsun
dediğim gibi
adamer com tr adını duydugunuz an uzak durun
kendisi yüzlerce kişiyi dolandırmıştır ama laf cambazlığı ıle uste cıkar
nedense yüzlerce kişi haklıdır haksızdır yalancıdır bı kendisi haklıdır
Www.adamer.com.tr DIKKAT !!!
75
●3.436
- 03-08-2007, 22:42:36İşte bu nedenle artık bu işi sevmemeye başlıyorum 10-15 YTL reseller ödemesini ödeyemeyen hosttan zerre anlamayan birde server alıyorsa cidden bu piyasanın suyu çıkmış demektir..NeTwRmZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saygılarımla, - 03-08-2007, 23:01:22MisafirbyLiLattah Adamerle İlgili Yıgınla Konu Okudum Bedava Versen Dahi Senle İş Yapmam
2. Adamın Yedeği Senin Elinde Değil mi Onu Vermede Adamın Domainini Neden Gasp Ediyorsun? - 03-08-2007, 23:03:36NeTwRmZ sen takma kafana kardeşim
bak ben nasıl bılıyorum her türlü yalan mevcut adamer com teknolojıes ceo su beyfendıde
nedense ısımtescılde godaddy de o kadar domaınlerımız var hıcbırıne kılıt konulmuyor adamer com trden satılan domaınlere kılıt koyuluyor ınsanların 15 ytlsını almak ıcın
bu kadar mı düşülür ya
ya bu adamer mılletı dolandırıyor yada bu adamların zeka sevıyesı cok düşük sattıgı her domaınler kılıtlenıyor
zaten donanımhaberde kendısının 8 bın mesajı var dıye adamer yetkılısı kendını layered ceosu sanıyor
aklı olan yanaşmasın adamer
tabı dolandırılmak ıstemıyorsa - 03-08-2007, 23:08:01TheKanka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gasp edilen herhangi bir şey yok ödemesinden dolayı hesabı suspend durumda hepsi o kadar.
Bilmeden yada konuyu okumadan lütfen yorum yapmayalım..
Bilginize, - 04-08-2007, 10:50:34Üyeliği durduruldula benım aldıgım server senıkı gıbı dandık degil. arkamizda saglam adam var.+ black kardeşim soruyorum sana sen adamerin sahıbısın benım domain biterecen ve ben sana uzattırıyorum 2. senesi olarak sonrada seden resellleri var 1.seneyı doldurmuş onceden peşin vermişim ve sonra gunu bıtınce dıyorum kı aylık para verecem 1 ay kullanacam eyer kafama yatarsa devam edecem dıyorum( hakan serverın da gorduk bır server degiştiryor 1 hafta kapalı ve siteleri taşıyor dbleri ben taşımalıymişim) 1 ay sonra gunu bıtıyor ve kapanıyor. tm dıyor host senin olsun domaşn ver dıyorkı SENIN BORCUN var adam alışmış para para diye..


sadece guluyorum. al senın olsun domain allaha var elbet ölecez dıye tarafta hesaplaışırız.
- 04-08-2007, 11:02:08Mesajları Türkçe yazmadığınız için anlayamadım. Hakan Bey Türkçe yazdığı için anlayabildim. Anlayabildiğim kadarından, Hakan Bey'in bu konuda haklı olduğunu düşünüyorum. Siz bayi paketi için aylık ödemeniz gereken ücretin zamanını geciktirmiş ve ödememişsiniz. Yeni kira dönemi başlamış ve üstünden bir süre geçmiş. Yani yeni dönemde kullanım var. Ve siz bu kullanımı hiçe sayıp, "bana yedeklerimi ver, domainlerimi yönlendir, gidiyorum ben" diyebiliyorsunuz. Hakan Bey, kullandığınız ve ödemediğiniz yeni kira dönemi ödemesini alabilmek için sizin domainlerinizi rehin almış durumda, etik açıdan doğru olmasa bile başka bir çaresi olmadığı için yerinde bir uygulama. Onun da söylediği gibi, domainleri verdiği taktirde, siz parayı ödemeden çıkıp gideceksiniz, yanlış mıyım? Parayı ödeyecek olsaydınız, zaten şimdiye kadar öderdiniz.

Saygılarımla.
Kerem


