bir sey daha soyleyım lilattah dıkkat ettıysenız r10de pr3 olmuş donanımdada kademe artmış nıye acaba kendı ıle ılgılı acılan şikayetlere haber anlatıp laf cambazlıgı koymaktan yalan mı ?:d