Mesajları Türkçe yazmadığınız için anlayamadım. Hakan Bey Türkçe yazdığı için anlayabildim. Anlayabildiğim kadarından, Hakan Bey'in bu konuda haklı olduğunu düşünüyorum. Siz bayi paketi için aylık ödemeniz gereken ücretin zamanını geciktirmiş ve ödememişsiniz. Yeni kira dönemi başlamış ve üstünden bir süre geçmiş. Yani yeni dönemde kullanım var. Ve siz bu kullanımı hiçe sayıp, "bana yedeklerimi ver, domainlerimi yönlendir, gidiyorum ben" diyebiliyorsunuz. Hakan Bey, kullandığınız ve ödemediğiniz yeni kira dönemi ödemesini alabilmek için sizin domainlerinizi rehin almış durumda, etik açıdan doğru olmasa bile başka bir çaresi olmadığı için yerinde bir uygulama. Onun da söylediği gibi, domainleri verdiği taktirde, siz parayı ödemeden çıkıp gideceksiniz, yanlış mıyım? Parayı ödeyecek olsaydınız, zaten şimdiye kadar öderdiniz.
Saygılarımla.
Kerem