• 26-07-2010, 12:34:15
    #10
    CoreDeluxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7 Temmuz mu bence sen cok gec bile kaldin ben olsam formatlayip baskasina vermistim.
    Al benden de o kadar. Yedek vermeme inisiyatifine sahip firma.
  • 26-07-2010, 12:36:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Tamamen firmaya bağlı bu durum, görüşür anlaşırsınız ücretsiz veya belli bir ücret karşılığında sunucunuzu bir süreliğine açabilir.

    Anlaşmanıza göre yedeklerinizi alarak belli bir FTP hesabına yükleyebilir, CD'ye çekip postayla adresinize bile gönderebilir, tamamen firmanın çalışma sistemine kalmış bir konu.
  • 26-07-2010, 12:39:55
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Pekala, cevaplar için çok teşekkür ederim. Yedekleri teslim etsem de etmesem de ödemeyi alma imkânım yok sanırım, yedekleri teslim edip sunucuyu formatlayacağım
  • 26-07-2010, 12:41:47
    #13
    Keops adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pekala, cevaplar için çok teşekkür ederim. Yedekleri teslim etsem de etmesem de ödemeyi alma imkânım yok sanırım, yedekleri teslim edip sunucuyu formatlayacağım
    Yedekleri çek başka biyere . Formatla başka birine sat.
  • 26-07-2010, 13:00:07
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Ben olsam vermem
  • 26-07-2010, 13:02:41
    #15
    Üyeliği durduruldu
    kral_korsan61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben olsam vermem
    Emek işte
  • 26-07-2010, 13:12:13
    #16
    Tavsiyem , Yedekleri çekip kendi bilgisayarınıza makinaya format atmanız ve yeni sahibini bulmanızdır. Yedek İsteyen kişidende Yedeğini vermemeniz isterse çok ücret karşılığında günlük kirasını alın.
  • 26-07-2010, 13:39:07
    #17
    host konusunda benimde başıma geldi vermediler
  • 26-07-2010, 13:46:09
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Yedeklerin verilmesi bana göre gereklidir.

    Sunucunun ücreti 1 ay 2 ay ödenemediyse kapatılır. Ancak sunucu ücreti bu bedeli kapatmaya yeter. Dolayısı ile kullanıcıya yedeklerini alıp işine devam etmesi sağlanmalıdır.

    iyiniyetli ise ödemesini yapıp sunucunu alır.

    Ama yedekleri verilmezse kullanıcının eli kolu bağlanır ve işine de devam edemez. Müşterilerini kaybeder ve ödeme imkanı hiç kalmaz.

    Bence katı tutumlu olmamak gerekir.

    Benim başıma geldi. Müşterim ödeme yapmadı. 2 ay bekledim sunucuyu kapattım.

    aradan 5 -6 ay geçti tüm borcunu kapattı. Ben de sevindim o da sevindi. Halen de birlikte çalışırız.

    Herkesin belli dönemlerde sıkışıklığı olabilir. ödemesi gelmemiştir. acil farklı bir ihtiyaç olmuştur.

    iyiniyet derim ben.