Yedeklerin verilmesi bana göre gereklidir.
Sunucunun ücreti 1 ay 2 ay ödenemediyse kapatılır. Ancak sunucu ücreti bu bedeli kapatmaya yeter. Dolayısı ile kullanıcıya yedeklerini alıp işine devam etmesi sağlanmalıdır.
iyiniyetli ise ödemesini yapıp sunucunu alır.
Ama yedekleri verilmezse kullanıcının eli kolu bağlanır ve işine de devam edemez. Müşterilerini kaybeder ve ödeme imkanı hiç kalmaz.
Bence katı tutumlu olmamak gerekir.
Benim başıma geldi. Müşterim ödeme yapmadı. 2 ay bekledim sunucuyu kapattım.
aradan 5 -6 ay geçti tüm borcunu kapattı. Ben de sevindim o da sevindi. Halen de birlikte çalışırız.
Herkesin belli dönemlerde sıkışıklığı olabilir. ödemesi gelmemiştir. acil farklı bir ihtiyaç olmuştur.
iyiniyet derim ben.