CoreDeluxe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 Temmuz mu bence sen cok gec bile kaldin ben olsam formatlayip baskasina vermistim.
Al benden de o kadar. Yedek vermeme inisiyatifine sahip firma.