• 08-06-2010, 00:31:53
    #19
    Saçma sapan birşey için firma adını kötülemeniz hoş olmamış
  • 08-06-2010, 04:37:20
    #20
    Arkadaşım, msn konuşmalarını neden yarım yamalak gösteriyosun. Madem elinde kanıtın var çek komple resimlerini öyle koy ve büyük yazı yazdığında isteğin hemen gerçekleşmez araştırıp etmeden bir firma ismini nasıl lekeleyebiliyosun sen? Bu hakkı sana kim veriyor, önce gidip kişiyle muhattab oldun mu böyle saçma çocukça konular açıyosun.
  • 08-06-2010, 21:47:41
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ,

    Bu konunun bizimle uzaktan yakından kesinlikle bir alakası yoktur.Bu yüzden konuya cevap verme gereksinimi bile duymuyorum lütfen firma ismini bu tür oyunlarda kullanmaktan kaçınının.Ayrıca bahsi geçen konudaki kişilerden uzaktan yakından bir alakamız yoktur.firma ismini değiştirirseniz sevinirim.

    Saygılarımla
  • 08-06-2010, 23:13:05
    #22
    KadirYLDRM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ,

    Bu konunun bizimle uzaktan yakından kesinlikle bir alakası yoktur.Bu yüzden konuya cevap verme gereksinimi bile duymuyorum lütfen firma ismini bu tür oyunlarda kullanmaktan kaçınının.Ayrıca bahsi geçen konudaki kişilerden uzaktan yakından bir alakamız yoktur.firma ismini değiştirirseniz sevinirim.

    Saygılarımla
    Kendi adıma özür dilerim.AhDe_VeFaLi nın bence servertescil e tuzağı bu kullanıcının R10.net ten atılması gerek.Bana öle demişti moderatörlerden konunun başlığının değiştirilmesini istiyorum lütfen değiştiriniz.


    Yeni Başlık : AhDe_VeFaLi Dolandırıcısı
  • 09-06-2010, 00:59:44
    #23
    BaNNeR : daha artık sana bişi yazmayacagım çünkü sende anlama kıtlıgı var.. sen benim burda adımı *********** diye çıkartıyorsun yap önemli degil ama bunu bilki öbür dünyada 2 elim yakanda olacaktır. sırf sitene sponsor olmadıgım için *********** olunuyorsa pes dogrusu .. zaten ne çektikse sizin gibi 2 yüzlü insanlar yüzünden çektik sitesine sponsor olmadıgım için adam neler neler yapıyor dur bakalım dur yakındır bekle mutlaka görüşecegiz.. Er yada geç mutlaka....
  • 09-06-2010, 16:51:44
    #24
    anlama kıtlıgı ceken arkadaslarım MacTR senden baslayalım sitenize sponsor olmadıgım icin niye zorunuza gidiyor ? barrow neden maydonoz oluyorsun sen git asagıda topunu oyna adamlar ne mal oldugunu biliyoruz biz .
    hey banner kafası calısmayan insan sıfır beyinli insan simdi sitene sponsor olsaydım nasılda bana abi ayakları cekiyordun 2 yuzlu ınsan .. senin 1 tane siten benim hesabimdayken bana neler yaptıgını biliyoz ne ayaklar cektigini.. ve ustelik gelip bana senin sitenin logosunu bannerini eklerim diyen angut sen degilmiydin simdi konuhu kirletme arsız sereften marum insan konumu kirletmeeyin konuma girmeyin ....