Arkadaşım, msn konuşmalarını neden yarım yamalak gösteriyosun. Madem elinde kanıtın var çek komple resimlerini öyle koy ve büyük yazı yazdığında isteğin hemen gerçekleşmez araştırıp etmeden bir firma ismini nasıl lekeleyebiliyosun sen? Bu hakkı sana kim veriyor, önce gidip kişiyle muhattab oldun mu böyle saçma çocukça konular açıyosun.