BaNNeR : daha artık sana bişi yazmayacagım çünkü sende anlama kıtlıgı var.. sen benim burda adımı *********** diye çıkartıyorsun yap önemli degil ama bunu bilki öbür dünyada 2 elim yakanda olacaktır. sırf sitene sponsor olmadıgım için *********** olunuyorsa pes dogrusu .. zaten ne çektikse sizin gibi 2 yüzlü insanlar yüzünden çektik sitesine sponsor olmadıgım için adam neler neler yapıyor dur bakalım dur yakındır bekle mutlaka görüşecegiz.. Er yada geç mutlaka....