Merhabalar ,
Bu konunun bizimle uzaktan yakından kesinlikle bir alakası yoktur.Bu yüzden konuya cevap verme gereksinimi bile duymuyorum lütfen firma ismini bu tür oyunlarda kullanmaktan kaçınının.Ayrıca bahsi geçen konudaki kişilerden uzaktan yakından bir alakamız yoktur.firma ismini değiştirirseniz sevinirim.
Saygılarımla
Kendi adıma özür dilerim.
AhDe_VeFaLi nın bence servertescil e tuzağı bu kullanıcının R10.net ten atılması gerek.Bana öle demişti moderatörlerden konunun başlığının değiştirilmesini istiyorum lütfen değiştiriniz.
Yeni Başlık : AhDe_VeFaLi Dolandırıcısı