• 20-06-2007, 14:20:00
    #1
    Bu datateknoloji.com 'un 1. yaptıgı rezillikti
    https://www.r10.net/hosting-sikayetle...rezilligi.html

    bu da ikincisi...
    Adamlar benim 6 haz sabahı aniden kapatılan ve yedeklerim, müşterilerim ve emeklerimiz gitmesine rağmen, bana iade taahüt ettiği para olan 6-7 günlük makine sürem ve daha onceden alacak oldugum parayı hala ödemedi, bugun ayın 20si 14 gün geçti, msn ile cumartesi görüştüm bana hafta içi en kısa zamanda dediler. Az önce görüştüm cuma ödeyeceğiz denildi. Sanırım cuma da yalan olcak. Neyse artık zaten Allah'a havale ediyorum çünkü inancım kalmadı...

    Sonuç:
    1. Madem şirketsin 60-70 ytl'yi odeyemeyecek kdr muhtaçmısın?
    2. Madem şirketsin ödeme hukuken 7 iş günü olmasına rağmen en geç 15 haziranda olan ödemeyi hala yapmadılar nasıl bi şirket?
    3. Demekki şirket olması bile dikkate alınmamalı adam gibi işini yapan herkes benim gözümde bu gibi şirket denenlerden daha efdaldir...

    Saygılar...
  • 20-06-2007, 14:26:16
    #2
    Elinizde deliller olduğuna göre, karşınızda da resmi bir kurum olduğuna göre, suç duyurusunda bulunmak için daha ne bekliyorsunuz?
  • 20-06-2007, 14:30:19
    #3
    Elinde Sağlam Kanıtlar Varsa Savcılıga Başvur
  • 20-06-2007, 14:37:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ilginç durum şirketler böyle birşey yapmaz şirket olmadığı için normal vergi levhası oldugu için yapması normal ama normal vergi levhası olupta işini şirketlerden daha iyi yapanlarda var bu arkadaş onların bile statüsünde kalamıyor okanı severim ama kendini düzeltsin.
  • 20-06-2007, 14:37:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Dedicated problemleri devamlı artıyor..Bir çözüm bulsalar kendileri içinde müşterileri içinde iyi olacak sanırım
  • 20-06-2007, 15:13:53
    #6
    Elma manavdan alınır, pahalı da olsa.
  • 20-06-2007, 15:34:24
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Alaaddin Bey geri ödemenizin cuma gunüne kadar yapılacagını soylemiştim,herşey için r10 da konu açmak ta moda oldu galiba,ben size ilk geri iade tarihi verdiğimde cuma gunune kadar odenicek demiştim ve tamam demiştiniz,şimdi gelmişsiniz buıraya yazıyorsunuz,geri iadeniz cuma gunune kadar yapılacaktır.

    Bu arada yorum yazan arkadaşlarımızdan başta akın bey e soyledikleri için teşekkur ederim ama sonucta ben geri odeme v.s yapmayacagım diye birşey kesinle soylemedim,suan zaten Allah a çok sukur hiç bir sunucumuzda sorun yok,aksine musterilerimiz an ve an artmakta.

    Saygılar..
  • 20-06-2007, 15:43:04
    #8
    Data Teknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alaaddin Bey geri ödemenizin cuma gunüne kadar yapılacagını soylemiştim,herşey için r10 da konu açmak ta moda oldu galiba,ben size ilk geri iade tarihi verdiğimde cuma gunune kadar odenicek demiştim ve tamam demiştiniz,şimdi gelmişsiniz buıraya yazıyorsunuz,geri iadeniz cuma gunune kadar yapılacaktır.

    Bu arada yorum yazan arkadaşlarımızdan başta akın bey e soyledikleri için teşekkur ederim ama sonucta ben geri odeme v.s yapmayacagım diye birşey kesinle soylemedim,suan zaten Allah a çok sukur hiç bir sunucumuzda sorun yok,aksine musterilerimiz an ve an artmakta.

    Saygılar..
    Sadece gülüyorum bu yazılanlara...
    Ben zaten ödemeyeceksiniz demedim, "ödicem dediğinizi ama hala bekledimi soyledim" Allah bilir yani... Madem şirketsiniz beni magdur ettiniz yedeklerimi vermediniz özür diliyip geçtiniz ve ÇOK RAHATSINIZ tabii çok kolay di mi özür dile geç git. Dedim ya 60-70 ytl yi veremicek kdr acizseniz ben bu foruma daha çoook foruma açarım çünkü bu benim en doğal hakkım...
  • 20-06-2007, 15:45:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tamam Alaaddin bey,ben size gun içinde odemenizi yapıcam,artık soylenicek birşey bulamıyorum,odeme yapınca tarafınıza haber vericem.

    Saygılar..