• 20-06-2007, 15:53:46
    #10
    Zaten ödeme yapınca ben buradan bildircem tüm arkadaşlara...
    Demekki illa paramı alabilmek için bunu yapmak lzmmış, örnek olması dileğiyle..
  • 20-06-2007, 15:58:26
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Alaadin bey zaten sabah msn de konustugumuzda da bugun olacagını yada en geç cuma olacagını soylemiştim.buraya yazılmasıyla bir ilgisi yok konun,konuyu uzatmaya gerek yok,odeme yapılıunca zaten kendileride burada bildirecektir.

    Saygılar..
  • 20-06-2007, 16:21:22
    #12
    Misafir
    SanalSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece gülüyorum bu yazılanlara...
    Ben zaten ödemeyeceksiniz demedim, "ödicem dediğinizi ama hala bekledimi soyledim" Allah bilir yani... Madem şirketsiniz beni magdur ettiniz yedeklerimi vermediniz özür diliyip geçtiniz ve ÇOK RAHATSINIZ tabii çok kolay di mi özür dile geç git. Dedim ya 60-70 ytl yi veremicek kdr acizseniz ben bu foruma daha çoook foruma açarım çünkü bu benim en doğal hakkım...
    Bu datateknoloji ile hiçbir alakam yok.Ancak diğer nickiniz dj-mavi ile açtığınız 2 konu va datateknoloji ile alakalı tüm konulara saldırgan mesajlar yazmanız sonucu bu datateknoloji konusuyla bizzat ilgilenmeye çalışıyorum.Tamam ortada bir maduriyet var ancak bu maduriyet sonucu Forumu isyan forumuna çevirmenizi saygıyla karşılamıyorum.

    Bu forumda konu açmak en doğal hakkınız ama her an yaşanan olaylar için konu açılmaz.Burası ağlama duvarı değil.Adam cuma günü ödeyeceğim demiş.Cuma günü ödemezse gelin İşte şu şu kanıtlarım.Şu tarihte şu ödemeyi yapacağını söyledi ancak yapmadı şeklinde Dolandırıcılık ile suçlayın.

    Ancak geçmişte yaşanmış yedek olayını tekrar gündeme getirmek amaçlı sırf konu açıyorsunuz gibime geliyor.

    R10.net te buna müsade etmiyor.

    Datateknoloji sizde Çalışmalarınızı gözden geçiriniz.Tekrar söylüyorum.Ya çalışmalarınızda bir etik yanlışlığı var yada Misyonunuz yanlış yada çalışanlarınız yanlış.60 ytl yi 15 gün bekletmek pek mantıklı değil.

    Kilit.