Zaten ödeme yapınca ben buradan bildircem tüm arkadaşlara...
Demekki illa paramı alabilmek için bunu yapmak lzmmış, örnek olması dileğiyle..
Datateknoloji.com Rezilliği 2.Round
11
●836
- 20-06-2007, 15:53:46
- 20-06-2007, 15:58:26Üyeliği durdurulduAlaadin bey zaten sabah msn de konustugumuzda da bugun olacagını yada en geç cuma olacagını soylemiştim.buraya yazılmasıyla bir ilgisi yok konun,konuyu uzatmaya gerek yok,odeme yapılıunca zaten kendileride burada bildirecektir.
Saygılar.. - 20-06-2007, 16:21:22MisafirBu datateknoloji ile hiçbir alakam yok.Ancak diğer nickiniz dj-mavi ile açtığınız 2 konu va datateknoloji ile alakalı tüm konulara saldırgan mesajlar yazmanız sonucu bu datateknoloji konusuyla bizzat ilgilenmeye çalışıyorum.Tamam ortada bir maduriyet var ancak bu maduriyet sonucu Forumu isyan forumuna çevirmenizi saygıyla karşılamıyorum.SanalSistem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu forumda konu açmak en doğal hakkınız ama her an yaşanan olaylar için konu açılmaz.Burası ağlama duvarı değil.Adam cuma günü ödeyeceğim demiş.Cuma günü ödemezse gelin İşte şu şu kanıtlarım.Şu tarihte şu ödemeyi yapacağını söyledi ancak yapmadı şeklinde Dolandırıcılık ile suçlayın.
Ancak geçmişte yaşanmış yedek olayını tekrar gündeme getirmek amaçlı sırf konu açıyorsunuz gibime geliyor.
R10.net te buna müsade etmiyor.
Datateknoloji sizde Çalışmalarınızı gözden geçiriniz.Tekrar söylüyorum.Ya çalışmalarınızda bir etik yanlışlığı var yada Misyonunuz yanlış yada çalışanlarınız yanlış.60 ytl yi 15 gün bekletmek pek mantıklı değil.
Kilit.
