Alaadin bey zaten sabah msn de konustugumuzda da bugun olacagını yada en geç cuma olacagını soylemiştim.buraya yazılmasıyla bir ilgisi yok konun,konuyu uzatmaya gerek yok,odeme yapılıunca zaten kendileride burada bildirecektir.

Saygılar..