Bu datateknoloji.com 'un 1. yaptıgı rezillikti
https://www.r10.net/hosting-sikayetle...rezilligi.html

bu da ikincisi...
Adamlar benim 6 haz sabahı aniden kapatılan ve yedeklerim, müşterilerim ve emeklerimiz gitmesine rağmen, bana iade taahüt ettiği para olan 6-7 günlük makine sürem ve daha onceden alacak oldugum parayı hala ödemedi, bugun ayın 20si 14 gün geçti, msn ile cumartesi görüştüm bana hafta içi en kısa zamanda dediler. Az önce görüştüm cuma ödeyeceğiz denildi. Sanırım cuma da yalan olcak. Neyse artık zaten Allah'a havale ediyorum çünkü inancım kalmadı...

Sonuç:
1. Madem şirketsin 60-70 ytl'yi odeyemeyecek kdr muhtaçmısın?
2. Madem şirketsin ödeme hukuken 7 iş günü olmasına rağmen en geç 15 haziranda olan ödemeyi hala yapmadılar nasıl bi şirket?
3. Demekki şirket olması bile dikkate alınmamalı adam gibi işini yapan herkes benim gözümde bu gibi şirket denenlerden daha efdaldir...

Saygılar...