Alaaddin Bey geri ödemenizin cuma gunüne kadar yapılacagını soylemiştim,herşey için r10 da konu açmak ta moda oldu galiba,ben size ilk geri iade tarihi verdiğimde cuma gunune kadar odenicek demiştim ve tamam demiştiniz,şimdi gelmişsiniz buıraya yazıyorsunuz,geri iadeniz cuma gunune kadar yapılacaktır.

Bu arada yorum yazan arkadaşlarımızdan başta akın bey e soyledikleri için teşekkur ederim ama sonucta ben geri odeme v.s yapmayacagım diye birşey kesinle soylemedim,suan zaten Allah a çok sukur hiç bir sunucumuzda sorun yok,aksine musterilerimiz an ve an artmakta.

Saygılar..