• 18-06-2007, 19:55:13
    #46
    Ben burdayım hep izliyorum biryere gittigim yok Fan.
    Dr.Wave sorunu halleder gerekeni yapar merak etmeyin yeterli sabırlı ve anlayıslı olun.
  • 18-06-2007, 19:58:48
    #47
    benim 2006 ocak yılında bir Türk şirketinden aldığım resseller ve yedeklerim Sunucunun Hdd çökmesinden dolayı 25 gün kapalı kalmıştır. 1 senelik emeğim gitmişti ama sağlam olduklarını bildiğim için en küçük bir kötü diyaloğa girmemişimdir ve halen kendilerine güvendiğim için çalışmaya devam etmekteyim. siz yine iyisiniz bence şükredin yedeklerinizi alabilmişler. Neden şükredin diyorum çünkü hiç bir garantisi yoktur en iyi dediğiniz sunucu bile sorun çıkarabilir. ayrıca ben bu arkadaşlardan dün iyi bir dedicated aldım fazla adamları meşgul etmeyinde hem sizin hostları düzeltsinler hemde normal işlerine çabucak dönebilsinler. Saygılarımla ...
  • 18-06-2007, 20:06:07
    #48
    Kurumsal PLUS
    Hostcunun derdini hostcu bilir
    (Bu atasözü olarak tarihe geçsin PLS)

    kb nin sunucuları kapanmıyormuydu sanki? Herkesin kapanıyor çok güvenilen natro nun kapanmıyormu? Natro dan bize birçok müşteri geldi saldırı alıyormuş hosting i geçtik Elektirikleriniz hiçmi kesilmiyor... ADSL de arıza hiç çıkmıyormu?.. Yurt dışına gidelim Resellerzoom 24 saat 365 gün sürekli açıkmı?
    FDCServers hiç network kesintisi yapmıyormu? netdirekt in hub u swich i yanlıyormu hiç?

    Sorunlar herzaman olur önemli olan abartılı olmaması... (1 ayda 170 saat bir sunucunun kapalı kalması gibi)

    Forumda ki tüm satıcıları görüyoruz hangisi 24 saat kesintisiz? bakın Netinternet Telekom hosting sunucusu kapandı 2 saat 1 tane destek talebi geldi forumda bizim müşterimiz olanlar bilir sadece 1 kişi sordu neden siteler açmıyor diye... oda düşündürücü bir durum
  • 18-06-2007, 20:07:52
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Hit, üye, reklam geliri vs vs. hepimizin kaybı var. Tek bi kişinin değil yani ama sabredin ve anlayışlı olun arkadaşlar doktor halleder hepsini.. Adam bu kadar uğraşıyor elbet sorun çıkçak elbet de düzelcek..

    sabır ve güven iyi bir şeydir
  • 18-06-2007, 22:25:54
    #50
    Telekom interneti kapatsın 6 saat kimse cıkıpta demez neden kapatıyosun noldu diye..Ama server kapanırsa server aldıgın yerden hesabını sorarsın neden acılmıyor diye parayla server satın alınır serveri saglayan insan degil bazıları bunun farkında degiller henuz.

    Ne demişler ;

    Akıl olmayınca fikir ne yapsın (Y.M)
  • 19-06-2007, 10:46:37
    #51
    Üyeliği durduruldu
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kb senle bir sorunum yok beni tanımazsın zaten ama ben herkesi tanıyorum bu piyasada sen kalkıp osmana osmancık aliye gülom dersen bende kalkar sana tostcu derim.Dün piyasaya giren bugun bize ders vermeye kalkmasın.Sana bol satıslar iyi kazanclar.
    Fan'a gelince kendisiyle ben muhatap oldum Aktif'te oldugum surece kendisi hakkında bir sorunu bir sikayeti olan varsa bana yazsın ben hallederim.Adamın anlatmak istediklerinle sizin anladıklarınız cok farklı nasıl okuyorsunuz konuyu anlamadım.Her yapılan elestiri olumsuz olmaz önce bunu bilmek lazım.
    Herkesin basına geldigi gidi Dr.Wave'nin de basına gelen bir olay 50 site yok 1 saatte yedek alıp 2 saatte formatı basıp 4 saatte siteleri geri acsın.Sırf yedekleri almak 1 gun suruyor adam uyumuyor bilgisayar basında biraz anlayıslı olun anlayıslı olamıyacaksanızda adam devretmeye kalktımı Dr.Wave bizi bırakma sen yoksan bizde yokuz demeyin.Desteklerinden dolayı her zaman benim ve Alinin yanında olan Ni-Osman'a (Netinternet) tesekkurler.
    Herkese iyi çalışmalar..
    Kimin dün piyasaya geldiği belli arkadaşım biz bu piyasayken belli başlı firmalar vardı belki kb ile çok yeniyim ama host müşterilerimi kb ye taşımakla ve eski domain adım 2004 kayıtlı hostcininde halen domain adın herhalde senin 2004 yılına kayıtlı domain adın yok sanırım kb ye geçmemizin nedeni ltd olmamız ve iki harfli com.tr alan adı istememizdi.O nedenle bazı kişileri araştırarak yaz.
  • 19-06-2007, 10:48:47
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hostcunun derdini hostcu bilir
    (Bu atasözü olarak tarihe geçsin PLS)
    kb nin sunucuları kapanmıyormuydu sanki? Herkesin kapanıyor çok güvenilen natro nun kapanmıyormu? Natro dan bize birçok müşteri geldi saldırı alıyormuş hosting i geçtik Elektirikleriniz hiçmi kesilmiyor... ADSL de arıza hiç çıkmıyormu?.. Yurt dışına gidelim Resellerzoom 24 saat 365 gün sürekli açıkmı?
    FDCServers hiç network kesintisi yapmıyormu? netdirekt in hub u swich i yanlıyormu hiç?
    Sorunlar herzaman olur önemli olan abartılı olmaması... (1 ayda 170 saat bir sunucunun kapalı kalması gibi)
    Forumda ki tüm satıcıları görüyoruz hangisi 24 saat kesintisiz? bakın Netinternet Telekom hosting sunucusu kapandı 2 saat 1 tane destek talebi geldi forumda bizim müşterimiz olanlar bilir sadece 1 kişi sordu neden siteler açmıyor diye... oda düşündürücü bir durum
    Evet bizimde sunucularımız kapanıyor ama sadece linux sunucularımız tabii 1 haftaya yakındır sorun yok kimse 365 gün 24 saat kapanmayacağını idda edemez sonuçta bu bir pc ve ara sıra resetlenmesi bakım yapılması gerekmekte bu nedenle çok aşırı olmayacak şekilde haftada 1 defa kesinti olması gayet normaldir.Natro benim kadar ni kadar iyi olamaz zamanında isim yapmış pe :P
  • 19-06-2007, 11:12:17
    #53
    kb.com.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kimin dün piyasaya geldiği belli arkadaşım biz bu piyasayken belli başlı firmalar vardı belki kb ile çok yeniyim ama host müşterilerimi kb ye taşımakla ve eski domain adım 2004 kayıtlı hostcininde halen domain adın herhalde senin 2004 yılına kayıtlı domain adın yok sanırım kb ye geçmemizin nedeni ltd olmamız ve iki harfli com.tr alan adı istememizdi.O nedenle bazı kişileri araştırarak yaz.
    Ben neyin ne oldugunu biliyorum Akın merak etme.Ben sana hosting işine 1 ay once basladın demedim bizim oldugumuz piyasaya yeni girdin dedim.Daha dune kadar whm den nasıl hesap acılır yedek yuklenir diye sordugunu hatırlıyorum
    Birden bire herkesten iyi oldun.
    Neyse uzatmaya gerek yok yol uzun kimin ne oldugu o zaman belli olucak nasılsa kolay gelsin..
  • 19-06-2007, 12:15:29
    #54
    Gece 3 de geldim eve denizli'den zonguldak'a.
    uyudum kalktım konuy baya uzamış.

    Dr.wave son 2 gündür 1 saat bile uyumadı.Adam benı terminale getirirken bile uykusuz bi şekilde geldi.

    Sonuçta elektronik alet.Vardır bir hayır.bekleyin.