Telekom interneti kapatsın 6 saat kimse cıkıpta demez neden kapatıyosun noldu diye..Ama server kapanırsa server aldıgın yerden hesabını sorarsın neden acılmıyor diye parayla server satın alınır serveri saglayan insan degil bazıları bunun farkında degiller henuz.

Ne demişler ;

Akıl olmayınca fikir ne yapsın (Y.M)