
Kb senle bir sorunum yok beni tanımazsın zaten ama ben herkesi tanıyorum bu piyasada sen kalkıp osmana osmancık aliye gülom dersen bende kalkar sana tostcu derim.Dün piyasaya giren bugun bize ders vermeye kalkmasın.Sana bol satıslar iyi kazanclar.
Fan'a gelince kendisiyle ben muhatap oldum Aktif'te oldugum surece kendisi hakkında bir sorunu bir sikayeti olan varsa bana yazsın ben hallederim.Adamın anlatmak istediklerinle sizin anladıklarınız cok farklı nasıl okuyorsunuz konuyu anlamadım.Her yapılan elestiri olumsuz olmaz önce bunu bilmek lazım.
Herkesin basına geldigi gidi Dr.Wave'nin de basına gelen bir olay 50 site yok 1 saatte yedek alıp 2 saatte formatı basıp 4 saatte siteleri geri acsın.Sırf yedekleri almak 1 gun suruyor adam uyumuyor bilgisayar basında biraz anlayıslı olun anlayıslı olamıyacaksanızda adam devretmeye kalktımı Dr.Wave bizi bırakma sen yoksan bizde yokuz demeyin.Desteklerinden dolayı her zaman benim ve Alinin yanında olan Ni-Osman'a (Netinternet) tesekkurler.
Herkese iyi çalışmalar..
Kimin dün piyasaya geldiği belli arkadaşım biz bu piyasayken belli başlı firmalar vardı belki kb ile çok yeniyim ama host müşterilerimi kb ye taşımakla ve eski domain adım 2004 kayıtlı hostcininde halen domain adın herhalde senin 2004 yılına kayıtlı domain adın yok sanırım kb ye geçmemizin nedeni ltd olmamız ve iki harfli com.tr alan adı istememizdi.O nedenle bazı kişileri araştırarak yaz.