Ben burdayım hep izliyorum biryere gittigim yok Fan.
Dr.Wave sorunu halleder gerekeni yapar merak etmeyin yeterli sabırlı ve anlayıslı olun.
Özür dileriz (2)
60
●3.580
- 18-06-2007, 19:55:13
- 18-06-2007, 19:58:48benim 2006 ocak yılında bir Türk şirketinden aldığım resseller ve yedeklerim Sunucunun Hdd çökmesinden dolayı 25 gün kapalı kalmıştır. 1 senelik emeğim gitmişti ama sağlam olduklarını bildiğim için en küçük bir kötü diyaloğa girmemişimdir ve halen kendilerine güvendiğim için çalışmaya devam etmekteyim. siz yine iyisiniz bence şükredin yedeklerinizi alabilmişler. Neden şükredin diyorum çünkü hiç bir garantisi yoktur en iyi dediğiniz sunucu bile sorun çıkarabilir. ayrıca ben bu arkadaşlardan dün iyi bir dedicated aldım
fazla adamları meşgul etmeyinde hem sizin hostları düzeltsinler hemde normal işlerine çabucak dönebilsinler. Saygılarımla ...
- 18-06-2007, 20:06:07Hostcunun derdini hostcu bilir
(Bu atasözü olarak tarihe geçsin PLS)
kb nin sunucuları kapanmıyormuydu sanki? Herkesin kapanıyor çok güvenilen natro nun kapanmıyormu? Natro dan bize birçok müşteri geldi saldırı alıyormuş hosting i geçtik Elektirikleriniz hiçmi kesilmiyor... ADSL de arıza hiç çıkmıyormu?.. Yurt dışına gidelim Resellerzoom 24 saat 365 gün sürekli açıkmı?
FDCServers hiç network kesintisi yapmıyormu? netdirekt in hub u swich i yanlıyormu hiç?
Sorunlar herzaman olur önemli olan abartılı olmaması... (1 ayda 170 saat bir sunucunun kapalı kalması gibi)
Forumda ki tüm satıcıları görüyoruz hangisi 24 saat kesintisiz? bakın Netinternet Telekom hosting sunucusu kapandı 2 saat 1 tane destek talebi geldi forumda bizim müşterimiz olanlar bilir sadece 1 kişi sordu neden siteler açmıyor diye... oda düşündürücü bir durum - 18-06-2007, 20:07:52Üyeliği durdurulduHit, üye, reklam geliri vs vs. hepimizin kaybı var. Tek bi kişinin değil yani ama sabredin ve anlayışlı olun arkadaşlar doktor halleder hepsini.. Adam bu kadar uğraşıyor elbet sorun çıkçak elbet de düzelcek..
sabır ve güven iyi bir şeydir - 18-06-2007, 22:25:54Telekom interneti kapatsın 6 saat kimse cıkıpta demez neden kapatıyosun noldu diye..Ama server kapanırsa server aldıgın yerden hesabını sorarsın neden acılmıyor diye parayla server satın alınır serveri saglayan insan degil bazıları bunun farkında degiller henuz.
Ne demişler ;
Akıl olmayınca fikir ne yapsın (Y.M) - 19-06-2007, 10:46:37Üyeliği durdurulduKimin dün piyasaya geldiği belli arkadaşım biz bu piyasayken belli başlı firmalar vardı belki kb ile çok yeniyim ama host müşterilerimi kb ye taşımakla ve eski domain adım 2004 kayıtlı hostcininde halen domain adın herhalde senin 2004 yılına kayıtlı domain adın yok sanırım kb ye geçmemizin nedeni ltd olmamız ve iki harfli com.tr alan adı istememizdi.O nedenle bazı kişileri araştırarak yaz.AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2007, 10:48:47Üyeliği durdurulduEvet bizimde sunucularımız kapanıyor ama sadece linux sunucularımız tabii 1 haftaya yakındır sorun yok kimse 365 gün 24 saat kapanmayacağını idda edemez sonuçta bu bir pc ve ara sıra resetlenmesi bakım yapılması gerekmekte bu nedenle çok aşırı olmayacak şekilde haftada 1 defa kesinti olması gayet normaldir.Natro benim kadar ni kadar iyi olamaz zamanında isim yapmış pe :PNi-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-06-2007, 11:12:17Ben neyin ne oldugunu biliyorum Akın merak etme.Ben sana hosting işine 1 ay once basladın demedim bizim oldugumuz piyasaya yeni girdin dedim.Daha dune kadar whm den nasıl hesap acılır yedek yuklenir diye sordugunu hatırlıyorumkb.com.tr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Birden bire herkesten iyi oldun.
Neyse uzatmaya gerek yok yol uzun kimin ne oldugu o zaman belli olucak nasılsa kolay gelsin.. - 19-06-2007, 12:15:29Gece 3 de geldim eve denizli'den zonguldak'a.
uyudum kalktım konuy baya uzamış.
Dr.wave son 2 gündür 1 saat bile uyumadı.Adam benı terminale getirirken bile uykusuz bi şekilde geldi.
Sonuçta elektronik alet.Vardır bir hayır.bekleyin.
fazla adamları meşgul etmeyinde hem sizin hostları düzeltsinler hemde normal işlerine çabucak dönebilsinler. Saygılarımla ...
