benim 2006 ocak yılında bir Türk şirketinden aldığım resseller ve yedeklerim Sunucunun Hdd çökmesinden dolayı 25 gün kapalı kalmıştır. 1 senelik emeğim gitmişti ama sağlam olduklarını bildiğim için en küçük bir kötü diyaloğa girmemişimdir ve halen kendilerine güvendiğim için çalışmaya devam etmekteyim. siz yine iyisiniz bence şükredin yedeklerinizi alabilmişler. Neden şükredin diyorum çünkü hiç bir garantisi yoktur en iyi dediğiniz sunucu bile sorun çıkarabilir. ayrıca ben bu arkadaşlardan dün iyi bir dedicated aldım fazla adamları meşgul etmeyinde hem sizin hostları düzeltsinler hemde normal işlerine çabucak dönebilsinler. Saygılarımla ...