• 17-06-2007, 14:39:38
    #19
    ExpLoiTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    puhaha sivri sekalnın biri botlarla bunu bile kopyalamış ya yuh diyorum bşka birşey demiyorum...

    zonenoktaorg ödüllü seo yarışması » Blog ArÅŸivi » Özür dileriz (2)

    rss özelliğinin ne olduğunu biliyormusun ?
    O site benim kopyalama falanda yok konunu birazını alıyor ve altına link ekliyor, siteleri rss özelliği ile takip ediyorum.

    Özür dilemeni bekliyorum.
  • 17-06-2007, 15:13:37
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Ekstra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rss özelliğinin ne olduğunu biliyormusun ?
    O site benim kopyalama falanda yok konunu birazını alıyor ve altına link ekliyor, siteleri rss özelliği ile takip ediyorum.
    Özür dilemeni bekliyorum.
    vay be özür dilemesi gereken benim hea körü körüne sitelerden veri çekiyorun asıl senin özür dilemen lazım forumdan
  • 17-06-2007, 15:25:24
    #21
    Tamam sen haklısın, sustum.
    Cahille muhattap olmuyorum.
    rss nedir - Google Search
  • 17-06-2007, 15:36:55
    #22
    Üyeliği durduruldu
    rss yi senden öğrenecek değilim ama tüm rss yi çekmektense biraz akıllı olup bilgi verici kategorilerdeki rss leri çekmek daha akıllı olurdu

    kategori/external.php?type=rss2&forumids=[forum id numarası gelecek]

    daha da muhattabım değilsin
  • 17-06-2007, 18:32:31
    #23
    lanet olsun ya cok sinir bozucu bir şey
    10 dk da bi mysql patlıyor.
    Keşke formatlansaydı gece..
    Diğerleri pek önemli degildi ama son sorun insanı çileden çıkartıyor.
  • 17-06-2007, 18:40:02
    #24
    saat 4 den sonra format atılcakmış.belkide şuan atılıyor.
  • 17-06-2007, 18:43:19
    #25
    Kurumsal PLUS
    Sorunun dr ile değil Netinternet ile alakası var...
  • 17-06-2007, 22:26:39
    #26
    Üyeliği durduruldu
    ExpLoiTeR uzatmana gerek yok!
    Adam rssyi kullanarak verileri çekiyor ve altına da alıntı yaptığı yerin linkini koyuyor.
    Sen r10da postculuk yapıyorsun peki senin yaptığın nedir ?
    Hadi onuda geç sen attığın tüm konuların altına kaynak koyuyormusun ?
  • 18-06-2007, 11:50:30
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak işine kb Linux öğren biraz windows öğren böyle yardım yardım nereye kadar
    Gelin size ders verelim kurumlara yönelik eğitim vermeye başlıcaz
    Zaten windows uzmanıyım ama linuxta iyi değilim bunu saklamıyorum ki okuduğum yerde bize verilen microsoft uzmanlık sertifikası nixconda öğrenmedik senin gibi osmancık