ExpLoiTeR uzatmana gerek yok!
Adam rssyi kullanarak verileri çekiyor ve altına da alıntı yaptığı yerin linkini koyuyor.
Sen r10da postculuk yapıyorsun peki senin yaptığın nedir ?
Hadi onuda geç sen attığın tüm konuların altına kaynak koyuyormusun ?