Konu
Özür dileriz (2)
17-06-2007, 22:26:39
#26
Mesut Dadas
Üyeliği durduruldu
ExpLoiTeR uzatmana gerek yok!
Adam rssyi kullanarak verileri çekiyor ve altına da alıntı yaptığı yerin linkini koyuyor.
Sen r10da postculuk yapıyorsun peki senin yaptığın nedir ?
Hadi onuda geç sen attığın tüm konuların altına kaynak koyuyormusun ?