Konu
Özür dileriz (2)
17-06-2007, 14:39:38
#19
Ekstra
ExpLoiTeR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
puhaha sivri sekalnın biri botlarla bunu bile kopyalamış ya yuh diyorum bşka birşey demiyorum...
zonenoktaorg ödüllü seo yarışması » Blog ArÅŸivi » Özür dileriz (2)
rss özelliğinin ne olduğunu biliyormusun ?
O site benim kopyalama falanda yok konunu birazını alıyor ve altına link ekliyor, siteleri rss özelliği ile takip ediyorum.
Özür dilemeni bekliyorum.