Konu
Özür dileriz (2)
17-06-2007, 18:32:31
#23
ertu
lanet olsun ya cok sinir bozucu bir şey
10 dk da bi mysql patlıyor.
Keşke formatlansaydı gece..
Diğerleri pek önemli degildi ama son sorun insanı çileden çıkartıyor.