• 20-01-2010, 21:55:27
    #1
    Merhaba arkadaşlar olay olalı 15-20 gün oluyor lakin açmayacağım açmayacağım dedim ama arkdaşlarında bilinçlenmesini istedim.Çünki hala hakkımı alamadım, aklıma takılıyor.Çalıştığım bi hosting firması vardı reseller olsun, paketler olsun oradan alırdım.Aldığım iş üzerine bana asp bi paket lazımdı alışveriş yaptığım firmada windows sunucu bulunmamakta bunun üzerine bana egedatacenter i önerdi.Bende online destek msnlerini ekledim ve görüştüm.Dilediğim paketi söyledim sağolsunlar ilgilendi aldım faturamıda kesip gönderdiler.

    Asp scripti kurdum ama sürekli hosting hatası alıyorum.Burada arkadaşlara soruyorum arkadaşlar bu ne hatasıdır, sunucu hatası.Daha hostingi kullanamdan ben iyice sinir olmaya başladım.Bunun üzerine bi arkadaş gel benim resellerde barın dedi bende tamam dedim.Sağolsun oda kurdu etti şu andada hala ordayım hiç bi sorun yok.Gelgelelim firmayla soruna;

    Paketimi hiç kullanmadan boşta duruyordu.Msn den yetkiliye bana aynı değer içinde linux paketi açarmısınız diyorum.açarız ama 3-5 lira.vazgeçtim peki ns leri değişebilirmiyiz.değişiriz ama 3-5 lira.vazgeçtim dedim alalı 1 ay olmadı faturanızda bende ücretimi geri iade edermisiniz.cevap, edemeyiz.Sinirle ben tamam kapatın lanet olsun para size kalsın dedim ama sizede insan hakları mahkemesine vereceğim dedim.Gittim soruşturdum dava açmak aldığım paket ücretinden fazla tutuyormuş neyse boşver dedim.Madem mahkemeye veremiyorum bari burdan arkadaşları bilinçlendireyim dedim.Sonuca gelirsek;

    Arkadaşlar firma iyi bi firma olabilir, belki davranışlarıda müşterilerine göre çok iyidir ama diyeceğim böyle ufak şeylerde 3-5 lira istemek bence çok amatörce.bu gibi ufak şeyleri gözarda etmek gerek.Sen böyle şeylere göz yumacaksınki ben seni felancıya önereyim.Nede olsa günümüz piyasası malum herkes biliyor.
  • 20-01-2010, 22:00:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    şaşırdım açıkcası egedatacenter in böyle yapması
  • 20-01-2010, 22:55:08
    #3
    Üyeliği durduruldu
    zamanında bangır bangır söyledik forumda
  • 20-01-2010, 23:52:29
    #4
    Geçmiş olsun.
    Yanlız bir durum dikkatimi çekti demişsiniz ki insan hakları mahkemesine gittim mahkeme masrafları parası daha çok tuttu demişsiniz.
    Böyle bir duruma insan hakları mahkemesine gitme diye birşey olamaz teknik olara burda hata var.
    Hak ve özgürlüklere yönelik bir durumda o mahkeme kullanılır ve öyle gidip memur bey menüyü verinde dava fiyatlarına bakalım gibi bir durum yoktur.

    Geçmiş olsun tekrar
  • 20-01-2010, 23:57:44
    #5
    Frmfull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar olay olalı 15-20 gün oluyor lakin açmayacağım açmayacağım dedim ama arkdaşlarında bilinçlenmesini istedim.Çünki hala hakkımı alamadım, aklıma takılıyor.Çalıştığım bi hosting firması vardı reseller olsun, paketler olsun oradan alırdım.Aldığım iş üzerine bana asp bi paket lazımdı alışveriş yaptığım firmada windows sunucu bulunmamakta bunun üzerine bana egedatacenter i önerdi.Bende online destek msnlerini ekledim ve görüştüm.Dilediğim paketi söyledim sağolsunlar ilgilendi aldım faturamıda kesip gönderdiler.

    Asp scripti kurdum ama sürekli hosting hatası alıyorum.Burada arkadaşlara soruyorum arkadaşlar bu ne hatasıdır, sunucu hatası.Daha hostingi kullanamdan ben iyice sinir olmaya başladım.Bunun üzerine bi arkadaş gel benim resellerde barın dedi bende tamam dedim.Sağolsun oda kurdu etti şu andada hala ordayım hiç bi sorun yok.Gelgelelim firmayla soruna;

    Paketimi hiç kullanmadan boşta duruyordu.Msn den yetkiliye bana aynı değer içinde linux paketi açarmısınız diyorum.açarız ama 3-5 lira.vazgeçtim peki ns leri değişebilirmiyiz.değişiriz ama 3-5 lira.vazgeçtim dedim alalı 1 ay olmadı faturanızda bende ücretimi geri iade edermisiniz.cevap, edemeyiz.Sinirle ben tamam kapatın lanet olsun para size kalsın dedim ama sizede insan hakları mahkemesine vereceğim dedim.Gittim soruşturdum dava açmak aldığım paket ücretinden fazla tutuyormuş neyse boşver dedim.Madem mahkemeye veremiyorum bari burdan arkadaşları bilinçlendireyim dedim.Sonuca gelirsek;

    Arkadaşlar firma iyi bi firma olabilir, belki davranışlarıda müşterilerine göre çok iyidir ama diyeceğim böyle ufak şeylerde 3-5 lira istemek bence çok amatörce.bu gibi ufak şeyleri gözarda etmek gerek.Sen böyle şeylere göz yumacaksınki ben seni felancıya önereyim.Nede olsa günümüz piyasası malum herkes biliyor.
    Merhaba

    İlk başta yanlış anlamayın.Egedatacenter ı tanımam.Sadece okuduğum kısmıyla yorum yapıyorum.

    Keşke daha önceden konuşsaydınız bu konuları firmayla.Dolayısıyla böyle bir sıkıntı olmazdı.Firmadan aldıktan sonra böyle bilmediğiniz durumlar çıkmazdı.3-5 lira araması herkese göre aynı değildir ancak sonuçta hizmet veriyor.Ona göre fiyatlandırma eklenebilir.
  • 21-01-2010, 01:07:52
    #6
    benim burdaki mahkeme amacım paketi ne kullandım nede 1 ayı geçirdim.Böyle bi hakkım yok mu bana var ve dava açabilirsin dediler.

    StilHosting sende haklısın bu konuda ama günümüz piyasasında bunların her firma göz arda eder diye düşündüm.Nede olsa türkiye de önde gelen firmalarda bile bu olaylar yokken haliyle burdada olmaz diye düşündüm.
  • 21-01-2010, 01:19:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    insan hakları vs dersen bu senin ciddiyetsizliğini gösterir. Olmayacak duaya amin denemez.

    İlla iade istiyorsan git kaymakamlıklardaki tüketici heyetlerine. anlat derdini. bir yazı al o kadar.

    Gereği yapılır. Burası dingonun ahırı değil. herkes için kurallar var.

    aldığınız ürün ayıplı mal statusunde ise her halukarda iade yapılır. ister 1 ay geçsin ister 6 ay.
  • 21-01-2010, 01:23:36
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Cinewebhost adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zamanında bangır bangır söyledik forumda
    Afedersiniz ama Siz Forumda Ne kadarsınız ki egedatacenter gibi bir firmaya bagırıyorsunuz

    Kusura bakmayın yanlıs anlamayın egedatacenter'ı tanımam. Şuanki durumunu bılmıyorum..Konu sahibine geçmiş olsun.
  • 21-01-2010, 02:15:22
    #9
    IkizTelekom neden boş boş konuşuyorsun arkadaşım.senin bana ne yararın oldu şimdi