Geçmiş olsun.
Yanlız bir durum dikkatimi çekti demişsiniz ki insan hakları mahkemesine gittim mahkeme masrafları parası daha çok tuttu demişsiniz.
Böyle bir duruma insan hakları mahkemesine gitme diye birşey olamaz teknik olara burda hata var.
Hak ve özgürlüklere yönelik bir durumda o mahkeme kullanılır ve öyle gidip memur bey menüyü verinde dava fiyatlarına bakalım gibi bir durum yoktur.
Geçmiş olsun tekrar