• 21-01-2010, 02:20:10
    #10
    Üyeliği durduruldu
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insan hakları vs dersen bu senin ciddiyetsizliğini gösterir. Olmayacak duaya amin denemez.

    İlla iade istiyorsan git kaymakamlıklardaki tüketici heyetlerine. anlat derdini. bir yazı al o kadar.

    Gereği yapılır. Burası dingonun ahırı değil. herkes için kurallar var.

    aldığınız ürün ayıplı mal statusunde ise her halukarda iade yapılır. ister 1 ay geçsin ister 6 ay.
    daha yeni piyasaya düştüğün belli,arkadaş insan hakları derken yanlış yazmış demek istediği tüketici mahkemesidir.
    Tüketici yasalarına göre 30 gün içerisinde alınan ürün geri iade edebilir ve parayı geri ödenir.
  • 21-01-2010, 07:06:38
    #11
    Üyeliği durduruldu
    KodXP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha yeni piyasaya düştüğün belli,arkadaş insan hakları derken yanlış yazmış demek istediği tüketici mahkemesidir.
    Tüketici yasalarına göre 30 gün içerisinde alınan ürün geri iade edebilir ve parayı geri ödenir.
    Arkadaşım haklı katılıyorum görüşlerine
  • 21-01-2010, 10:48:58
    #12
    Üyeliği durduruldu
    IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insan hakları vs dersen bu senin ciddiyetsizliğini gösterir. Olmayacak duaya amin denemez.

    İlla iade istiyorsan git kaymakamlıklardaki tüketici heyetlerine. anlat derdini. bir yazı al o kadar.

    Gereği yapılır. Burası dingonun ahırı değil. herkes için kurallar var.

    aldığınız ürün ayıplı mal statusunde ise her halukarda iade yapılır. ister 1 ay geçsin ister 6 ay.
    Tüketici Haklarını Bir Okusan Sonra Konuşsan ? Daha dün foruma gelen milleti çocuk gibi azarlıyor kimsenin buna hakkı yok emin ol

    KodXP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    daha yeni piyasaya düştüğün belli,arkadaş insan hakları derken yanlış yazmış demek istediği tüketici mahkemesidir.
    Tüketici yasalarına göre 30 gün içerisinde alınan ürün geri iade edebilir ve parayı geri ödenir.
    Doğru Söze ne denir

    Frmfull adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    IkizTelekom neden boş boş konuşuyorsun arkadaşım.senin bana ne yararın oldu şimdi
    Arkadaş geçmiş olsun böyle bir firmanın 3-5 lira için bunu yapmasına şaşırdım Belkide sizle ilgilenmek istemediler baştan savma amaçlıda yapmış olabilirler...

    Daha kaliteli ve Müşteri memnuniyetini önde tutan bir firmayla çalışmanı tavsiye ederim..
  • 21-01-2010, 12:37:06
    #13
    Üyeliği durduruldu
    tüketici haklarını iyi biliyorum internetten masaj aleti aldım 1 sene önce sağ diz kapağımda kırık var ağrı yapıyor bende akşamları yatmadan 15 dk masaj yaparım rahat yatarım diye düşünerekten aldım.Neyse 10 gun falan kullandım dizimde ağrılar daha da artmaya başladı memnun kalmadığım aldığım üründen,Firmayı aradım anlattım geri iade almıyoruz dedi bende ses etmedim tamam dedim, o gun gittim bursa tüketici mahkemesine 25-30 TL para verdim dilekçe verdim aldığım ürünün faturasını vs verdim.Firma mahkemeden sonra seve seve aldı. yani 5 - 7 gün kosulsuz geri iade hikayesi yalan 30 gün içerisinden memnun kalınmayan bir ürünü geri iade edebilirsiniz bu bizlerin hakkı inanmayanlar varsa tüketici kanunlarını incelerlerse yardımcı olurlar.