insan hakları vs dersen bu senin ciddiyetsizliğini gösterir. Olmayacak duaya amin denemez.
İlla iade istiyorsan git kaymakamlıklardaki tüketici heyetlerine. anlat derdini. bir yazı al o kadar.
Gereği yapılır. Burası dingonun ahırı değil. herkes için kurallar var.
aldığınız ürün ayıplı mal statusunde ise her halukarda iade yapılır. ister 1 ay geçsin ister 6 ay.
Tüketici Haklarını Bir Okusan Sonra Konuşsan ? Daha dün foruma gelen milleti çocuk gibi azarlıyor kimsenin buna hakkı yok emin ol
daha yeni piyasaya düştüğün belli,arkadaş insan hakları derken yanlış yazmış demek istediği tüketici mahkemesidir.
Tüketici yasalarına göre 30 gün içerisinde alınan ürün geri iade edebilir ve parayı geri ödenir.
Doğru Söze ne denir
IkizTelekom neden boş boş konuşuyorsun arkadaşım.senin bana ne yararın oldu şimdi
Arkadaş geçmiş olsun böyle bir firmanın 3-5 lira için bunu yapmasına şaşırdım

Belkide sizle ilgilenmek istemediler baştan savma amaçlıda yapmış olabilirler...
Daha kaliteli ve Müşteri memnuniyetini önde tutan bir firmayla çalışmanı tavsiye ederim..