tüketici haklarını iyi biliyorum internetten masaj aleti aldım 1 sene önce sağ diz kapağımda kırık var ağrı yapıyor bende akşamları yatmadan 15 dk masaj yaparım rahat yatarım diye düşünerekten aldım.Neyse 10 gun falan kullandım dizimde ağrılar daha da artmaya başladı memnun kalmadığım aldığım üründen,Firmayı aradım anlattım geri iade almıyoruz dedi bende ses etmedim tamam dedim, o gun gittim bursa tüketici mahkemesine 25-30 TL para verdim dilekçe verdim aldığım ürünün faturasını vs verdim.Firma mahkemeden sonra seve seve aldı. yani 5 - 7 gün kosulsuz geri iade hikayesi yalan 30 gün içerisinden memnun kalınmayan bir ürünü geri iade edebilirsiniz bu bizlerin hakkı inanmayanlar varsa tüketici kanunlarını incelerlerse yardımcı olurlar.