IkizTelekom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
insan hakları vs dersen bu senin ciddiyetsizliğini gösterir. Olmayacak duaya amin denemez.

İlla iade istiyorsan git kaymakamlıklardaki tüketici heyetlerine. anlat derdini. bir yazı al o kadar.

Gereği yapılır. Burası dingonun ahırı değil. herkes için kurallar var.

aldığınız ürün ayıplı mal statusunde ise her halukarda iade yapılır. ister 1 ay geçsin ister 6 ay.
daha yeni piyasaya düştüğün belli,arkadaş insan hakları derken yanlış yazmış demek istediği tüketici mahkemesidir.
Tüketici yasalarına göre 30 gün içerisinde alınan ürün geri iade edebilir ve parayı geri ödenir.