benim burdaki mahkeme amacım paketi ne kullandım nede 1 ayı geçirdim.Böyle bi hakkım yok mu bana var ve dava açabilirsin dediler.

StilHosting sende haklısın bu konuda ama günümüz piyasasında bunların her firma göz arda eder diye düşündüm.Nede olsa türkiye de önde gelen firmalarda bile bu olaylar yokken haliyle burdada olmaz diye düşündüm.