Özür Dileriz
26
●1.401
- 14-05-2007, 03:07:21Biz işimizi sansa bırakmayız öbürgünü görmek istiyorsan yarının ne getireceğini bilmen lazım..
- 14-05-2007, 04:06:15Tamam özrün kabul edildi Zıplatma artık konuyuAB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2007, 12:25:54Burası bizim konuatillayasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevap yazma hakkım var..
Özürümüzü kabul ettiginiz için tsk ederim..
- 14-05-2007, 12:38:04Çalışmalar devam ediyor önümüzdeki günlerde yazılı ve sözlü olarak basın açıklaması yapılacaktır.Dinleyicilere açıklamanın birer nüshası yollanacaktırBlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2007, 13:19:45DR.Wave yi uyandırırmısın Ahmet uyumasın oAB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevap yazma hakkım var..