Konu
Özür Dileriz
14-05-2007, 12:38:04
#23
SistemNetworks
BlackCode adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
böyle olmaz bu. 3 kopyalı özür yazısı şart.
Çalışmalar devam ediyor önümüzdeki günlerde yazılı ve sözlü olarak basın açıklaması yapılacaktır.Dinleyicilere açıklamanın birer nüshası yollanacaktır