r10 msn e hoşgeldiniz.
Yardım için CTRL + W tuşlarına basınız.
Özür Dileriz
26
●1.401
- 12-05-2007, 00:40:28nixcon son günlerde sık sık saldırı yiyormuş baya bi arkadaş dert yanıyor üzülüyorum nixcon adına
- 12-05-2007, 13:40:19Üyeliği durdurulduuygulamayla bi yere kadar engellenir sonuçta hardware o pingleri yiyorAB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
baracuda filan almak lazım evede şart valla millet DC leri bıraktı eve saldırıyor artık
- 14-05-2007, 02:46:03yoo dertli değilim sadece şaşırdım. Kaç tane var böyle hostcu.Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle