• 12-05-2007, 00:29:06
    #10
    r10 msn e hoşgeldiniz.
    Yardım için CTRL + W tuşlarına basınız.
  • 12-05-2007, 00:40:28
    #11
    sunucuoptimizasyon.com
    nixcon son günlerde sık sık saldırı yiyormuş baya bi arkadaş dert yanıyor üzülüyorum nixcon adına
  • 12-05-2007, 00:47:44
    #12
    Kurumsal PLUS
    Vejetaryen artık nixcon
  • 12-05-2007, 01:02:24
    #13
    Anti dos uygulaması almıs kendine
  • 12-05-2007, 13:40:19
    #14
    Üyeliği durduruldu
    AB-Ahmet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anti dos uygulaması almıs kendine
    uygulamayla bi yere kadar engellenir sonuçta hardware o pingleri yiyor baracuda filan almak lazım evede şart valla millet DC leri bıraktı eve saldırıyor artık
  • 14-05-2007, 02:33:52
    #15
    2 gün kesinti oldu diye konu açıyosun ya , 1000 defa kesinti olanların acaba ne yapması lazım
  • 14-05-2007, 02:39:59
    #16
    Kurumsal PLUS
    hitlady adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 gün kesinti oldu diye konu açıyosun ya , 1000 defa kesinti olanların acaba ne yapması lazım
    hitlady çok dertli gördüm seni
  • 14-05-2007, 02:46:03
    #17
    Ni-Osman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hitlady çok dertli gördüm seni
    yoo dertli değilim sadece şaşırdım. Kaç tane var böyle hostcu.
  • 14-05-2007, 02:50:57
    #18
    Misafir
    Ya bırak aliyi, ormandan gördü hemen pustu kesintiyi bekledi açtı konuyu. Ali kendin ol canım