Tasarım Hırsızı HizliShell.Com
21
●1.231
- 29-10-2009, 11:55:45Ilginize tesekkur ederim.. Görüşmenize gerek yok bekliyorum şu anda hafta sonuna kadar kaldırırlar sanırım..KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konya gitgel 6 saat diye bi laf var bilirsiniz.. Tasarımı kaldırmazlarsa geliriz sizinde bi çayınızı içeriz..
Iyi forumlar.. - 30-10-2009, 13:18:06Bizim tasarımı kaldırmıslar.. Konu kapatılabilir..
Şimdide Hostcini 'nin tasarımını çalmış Hizli Shell
Iyi forumlar.. - 30-10-2009, 13:29:36
- 30-10-2009, 13:46:04Şu güzelim r10 da birgünde hırsız, ***********, üçkağıtçı, şerexsiz benzeri konu olmassa ne olur bilmiyorum ne kadar sıradan oldu haksız kazanç elde etmek...
İnanın awbs işi yapacak olsam param olmasa bile bakın daha geçen gördüm aktifbilişim bir arkadaşa ücretsiz tema verebileceğini yeterki gelip istemesini söylemişti vallahi ayakta alkışlanacak bir davranış
evet hostcini ne ulaşıp bildirmek gerek