• 29-10-2009, 08:23:32
    #10
    seref yoksunu insanlar.
  • 29-10-2009, 11:26:22
    #11
    Geçmiş olsun. Neden böyle şeylerle uğraşırlar gerçekten anlamak mümkün değil. Uzmançözümler istersen görüşebilirim çünkü bu kişi benim memleketimde ve tanıyorum. İrc reseller istemişti benden zamanında.
  • 29-10-2009, 11:55:45
    #12
    KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçmiş olsun. Neden böyle şeylerle uğraşırlar gerçekten anlamak mümkün değil. Uzmançözümler istersen görüşebilirim çünkü bu kişi benim memleketimde ve tanıyorum. İrc reseller istemişti benden zamanında.
    Ilginize tesekkur ederim.. Görüşmenize gerek yok bekliyorum şu anda hafta sonuna kadar kaldırırlar sanırım..

    Konya gitgel 6 saat diye bi laf var bilirsiniz.. Tasarımı kaldırmazlarsa geliriz sizinde bi çayınızı içeriz..

    Iyi forumlar..
  • 29-10-2009, 11:58:25
    #13
    Yolunuz düşerse beklerim. Mersinde yakın zaten
  • 30-10-2009, 13:18:06
    #14
    Bizim tasarımı kaldırmıslar.. Konu kapatılabilir..

    Şimdide Hostcini 'nin tasarımını çalmış Hizli Shell

    Iyi forumlar..
  • 30-10-2009, 13:29:36
    #15
    UzmanCozumler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim tasarımı kaldırmıslar.. Konu kapatılabilir..

    Şimdide Hostcini 'nin tasarımını çalmış Hizli Shell

    Iyi forumlar..
    evet hostcini ne ulaşıp bildirmek gerek
  • 30-10-2009, 13:35:19
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Ne insanlar var hostcini şimdi oranında haberi olur başka bir firmanın tasarımı Allah akıl fikir versin bunlara .
  • 30-10-2009, 13:46:04
    #17
    Şu güzelim r10 da birgünde hırsız, ***********, üçkağıtçı, şerexsiz benzeri konu olmassa ne olur bilmiyorum ne kadar sıradan oldu haksız kazanç elde etmek...

    İnanın awbs işi yapacak olsam param olmasa bile bakın daha geçen gördüm aktifbilişim bir arkadaşa ücretsiz tema verebileceğini yeterki gelip istemesini söylemişti vallahi ayakta alkışlanacak bir davranış
  • 30-10-2009, 16:34:43
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adam title ı bile değiştirmemiş sitenin başlığında hostcini yazıyor