Şu güzelim r10 da birgünde hırsız, ***********, üçkağıtçı, şerexsiz benzeri konu olmassa ne olur bilmiyorum ne kadar sıradan oldu haksız kazanç elde etmek...

İnanın awbs işi yapacak olsam param olmasa bile bakın daha geçen gördüm aktifbilişim bir arkadaşa ücretsiz tema verebileceğini yeterki gelip istemesini söylemişti vallahi ayakta alkışlanacak bir davranış