Bizim Sitemiz
HizliShell.Com
Arkadas iyi çalmış.. Bir logo değişmekle site açılıyor ve hostingci olunuyorsa ! Allah varsa musterilerine (varsa) sabır versin..
Siteyi calan hizlishell 'e telefonla ulasdık ve kendisini uyardık.. Bu gece 24.00 'a kadar değiştirecegini bildirmesine rağmen bir değişen olmadı..
Takdir sizin..
Iyi forumlar..
Tasarım Hırsızı HizliShell.Com
21
●1.231
- 29-10-2009, 03:05:47
- 29-10-2009, 03:22:47Haklısınız.EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tesekkurler..Flax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bende oyle düşündüm hoş bir tasarımımız varmışs0kuLLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşin garip tarafı telefonda bize soru soruyor; " Nerden anladınız? "
)
- 29-10-2009, 05:58:24Harbiden hizlishell
logoyu iyi değişmişler. host-tracker kodu bile ayni
- 29-10-2009, 06:52:10Üyeliği durdurulduHaha Sadece Gülüyorum
Hadi Emek Hırsızlıgı Yaptın Çaldın Komple Deiş birşeyler yap yani ama yanlıs anlamayn kimseye çalması için öneride bulunmuyorum ama adam çalmış logoyu deişmiş atmış sonuç ne ben hostcuyum o adam o scripte para vermiş almış onlar ise işin beleşcilginde arkadaşlar bu durumda madur kalan arkadaşımıza destek çıkalım elimizden gelen neyse yapalım
- 29-10-2009, 07:53:53Üyeliği durdurulduYa Bazı hostcular aylık para veriyor bazıları kendi gece-gündüz ugraşıp o siteyi yapıyor... Ama Bazı O. Cocuklarıda Gelip Böyle Yapıyor... Napıcaz Doganın Kanunu oldu artık bu... Sırf bunlara inat para vermıyorum sımdı.. Kendim yapabıldıgım kadar yapıyorum ne kadar profesyonel olmasamda Yinede İçim rahat Oluyor Cunku...

logoyu iyi değişmişler. host-tracker kodu bile ayni