• 29-10-2009, 03:05:47
    #1
    Bizim Sitemiz

    HizliShell.Com

    Arkadas iyi çalmış.. Bir logo değişmekle site açılıyor ve hostingci olunuyorsa ! Allah varsa musterilerine (varsa) sabır versin..

    Siteyi calan hizlishell 'e telefonla ulasdık ve kendisini uyardık.. Bu gece 24.00 'a kadar değiştirecegini bildirmesine rağmen bir değişen olmadı..

    Takdir sizin..

    Iyi forumlar..
  • 29-10-2009, 03:07:39
    #2
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Aciz insanlar.
  • 29-10-2009, 03:07:41
    #3
    Taklitler asillerini yüceltirmiş. Geçmiş olsun
  • 29-10-2009, 03:08:39
    #4
    Müşteri yorumunu bile çalmış yuh

    Demekki hoş bir tasarımın varmış abi
  • 29-10-2009, 03:22:47
    #5
    EseR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aciz insanlar.
    Haklısınız.

    Flax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taklitler asillerini yüceltirmiş. Geçmiş olsun
    Tesekkurler..

    s0kuLLu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Müşteri yorumunu bile çalmış yuh

    Demekki hoş bir tasarımın varmış abi
    Evet bende oyle düşündüm hoş bir tasarımımız varmış

    İşin garip tarafı telefonda bize soru soruyor; " Nerden anladınız? " )
  • 29-10-2009, 05:58:24
    #6
    Harbiden hizlishell logoyu iyi değişmişler. host-tracker kodu bile ayni
  • 29-10-2009, 06:32:14
    #7
    Bence soruları daha da bi güzel ;
    " Nerden anladınız? "
  • 29-10-2009, 06:52:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Haha Sadece Gülüyorum Hadi Emek Hırsızlıgı Yaptın Çaldın Komple Deiş birşeyler yap yani ama yanlıs anlamayn kimseye çalması için öneride bulunmuyorum ama adam çalmış logoyu deişmiş atmış sonuç ne ben hostcuyum o adam o scripte para vermiş almış onlar ise işin beleşcilginde arkadaşlar bu durumda madur kalan arkadaşımıza destek çıkalım elimizden gelen neyse yapalım
  • 29-10-2009, 07:53:53
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ya Bazı hostcular aylık para veriyor bazıları kendi gece-gündüz ugraşıp o siteyi yapıyor... Ama Bazı O. Cocuklarıda Gelip Böyle Yapıyor... Napıcaz Doganın Kanunu oldu artık bu... Sırf bunlara inat para vermıyorum sımdı.. Kendim yapabıldıgım kadar yapıyorum ne kadar profesyonel olmasamda Yinede İçim rahat Oluyor Cunku...