KonTekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmiş olsun. Neden böyle şeylerle uğraşırlar gerçekten anlamak mümkün değil. Uzmançözümler istersen görüşebilirim çünkü bu kişi benim memleketimde ve tanıyorum. İrc reseller istemişti benden zamanında.
Ilginize tesekkur ederim.. Görüşmenize gerek yok bekliyorum şu anda hafta sonuna kadar kaldırırlar sanırım..

Konya gitgel 6 saat diye bi laf var bilirsiniz.. Tasarımı kaldırmazlarsa geliriz sizinde bi çayınızı içeriz..

Iyi forumlar..