• 03-04-2007, 15:15:04
    #37
    Geçmiş olsun ufuk Akşam birşeyler konuşmuştuk Msn gelince konuşalım tekrar
  • 03-04-2007, 15:16:08
    #38
    Üyeliği durduruldu
    bişe unutuluyor ;
    bu botnetler . yedikleri exe sayesinde bot oluyorlar ve bu bot her pc acılısında otomatik devreye girek her modem res de ip degişcegi icin botun ipsi degişir ve senin engelledigin iplerin bi işe yaramaz.. valla ben suana kadar 2 kere aynı ip yi kullandıgımı göremedim ?
  • 03-04-2007, 15:24:48
    #39
    Geçmiş olsun ufuk abicim
  • 03-04-2007, 15:39:45
    #40
    Üyeliği durduruldu
    Saldırı geldigi zaman yurt dışını iptal edin , %70 önlersiniz.
  • 03-04-2007, 15:44:47
    #41
    Üyeliği durduruldu
    Holy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saldırı geldigi zaman yurt dışını iptal edin , %70 önlersiniz.
    teknik olarak ne şekil bir yol izlenecek bunun için

    yani giren kişinin yurt dışı oldugunu tanmlayıp gırmesını engellemek ?

    biraz mantıgından bahsedermısınız.Birde bu botnet türü saldırılar içinde geçerli bir yöntemmi.

    ayrıca saldırı proxy olmayacagına gore %70 değilde %100 engellemesı gerekmezmi
  • 03-04-2007, 15:56:22
    #42
    Üyeliği durduruldu
    Rocktuel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teknik olarak ne şekil bir yol izlenecek bunun için

    yani giren kişinin yurt dışı oldugunu tanmlayıp gırmesını engellemek ?

    biraz mantıgından bahsedermısınız.Birde bu botnet türü saldırılar içinde geçerli bir yöntemmi.

    ayrıca saldırı proxy olmayacagına gore %70 değilde %100 engellemesı gerekmezmi
    yurt dısındaki hatların baglantı hızı daha yüksek buda ciddi zarar veriyo yani 3 turk pc = 1 yabancı pc !
  • 03-04-2007, 15:58:45
    #43
    Üyeliği durduruldu
    DC'ye göre degişir. Cok saglam DC'ler var. + DC'ler isterse bunu önleyebilirler. Fakat tek firewall'da birkac makina oldugu için engellemiyorlar. firewall'a yabancı IP'lerin girişini yasaklarsa sorun olacagını sanmam. 88+85+212 dışı IP girişini yasaklanabilir. Çözüm olur demiyorum ama işe yarar.
  • 03-04-2007, 17:09:43
    #44
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sizi ne zararı var da adamın işini bozuyorsunuz bu forumdan biri ise kesin bu konuda ki mesajalrı okuyup egosunu tatmin ediyodur mutlu olup büyük haz aliyodur karaktersiz aile terbiye almamışlar ne olcak
  • 03-04-2007, 20:08:44
    #45
    Misafir
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o syn lerden daha vardıda buraya sığmadı.
    Haymac ın yardımıyla tüm syn leri engelledik bakalım tekrar gelme iht. var gibi.
    ama okadar büyük bir bot saldırı değil.
    Script bi yerinde patlak verdi herhalde bayağı banlamış püh

    kædævræ bu mesajı okuduğunda(alıntı yaptığım) herhalde mutluluğu sönmüştür