Bu forumdan biri? - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu forumdan biri?
50
●
3.049
R10.net
Sunucu & Web Hosting
Hosting Şikayetleri
Bu forumdan biri?
1
2
3
4
5
6
02-04-2007, 21:05:34
#19
Promax
Üyeliği durduruldu
deli_dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
salak. sendeki antirus. botnet değil.
niye botnetciyim diye üzerine alındınki?
zeka oranın kaç
02-04-2007, 21:17:34
#20
peep
Üyeliği durduruldu
dana sırf senin icin foto cektim
ha buna googleden filan bulmussundur dersen 2-3 tane daha koyam ?
umarım susturur bu seni
ufukgedikle alakam yok ddos filan cekmedim ! ufukgedik sevdigim bi abimdir
02-04-2007, 21:21:10
#21
deli dana
botnetim var diye hava atıyosun yani
susarsın adam sanarlar
02-04-2007, 21:21:19
#22
dinamixsoft
geçmiş olsun kardeş...
02-04-2007, 21:22:35
#23
peep
Üyeliği durduruldu
deli_dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
botnetim var diye hava atıyosun yani
susarsın adam sanarlar
amacım hava atmak degil bilmişleri susturmak
02-04-2007, 21:24:30
#24
deli dana
sendekini on parmağınla çarp bana haber ver
biz var diye ortalara düşüyormuyuz, ufuk sordumu bu botnetci rapturk mü diye. niye atıldın bakim yavrucum?
02-04-2007, 21:26:04
#25
peep
Üyeliği durduruldu
deli_dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sendekini on parmağınla çarp bana haber ver
biz var diye ortalara düşüyormuyuz, ufuk sordumu bu botnetci rapturk mü diye. niye atıldın bakim yavrucum?
editlendi ! rapturk
-- msn den fıkra anlatıyom danaya
02-04-2007, 21:26:15
#26
Black1
bi bende yok şu botnetten
02-04-2007, 21:26:47
#27
deli dana
Promax adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
zeka oranın kaç
IQ 136 yeter mi ?
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler