• 02-04-2007, 21:05:34
    #19
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    salak. sendeki antirus. botnet değil.
    niye botnetciyim diye üzerine alındınki?
    zeka oranın kaç
  • 02-04-2007, 21:17:34
    #20
    Üyeliği durduruldu
    dana sırf senin icin foto cektim



    ha buna googleden filan bulmussundur dersen 2-3 tane daha koyam ?

    umarım susturur bu seni

    ufukgedikle alakam yok ddos filan cekmedim ! ufukgedik sevdigim bi abimdir
  • 02-04-2007, 21:21:10
    #21
    botnetim var diye hava atıyosun yani susarsın adam sanarlar
  • 02-04-2007, 21:21:19
    #22
    geçmiş olsun kardeş...
  • 02-04-2007, 21:22:35
    #23
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    botnetim var diye hava atıyosun yani susarsın adam sanarlar
    amacım hava atmak degil bilmişleri susturmak
  • 02-04-2007, 21:24:30
    #24
    sendekini on parmağınla çarp bana haber ver
    biz var diye ortalara düşüyormuyuz, ufuk sordumu bu botnetci rapturk mü diye. niye atıldın bakim yavrucum?
  • 02-04-2007, 21:26:04
    #25
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sendekini on parmağınla çarp bana haber ver
    biz var diye ortalara düşüyormuyuz, ufuk sordumu bu botnetci rapturk mü diye. niye atıldın bakim yavrucum?

    editlendi ! rapturk

    -- msn den fıkra anlatıyom danaya
  • 02-04-2007, 21:26:15
    #26
    bi bende yok şu botnetten
  • 02-04-2007, 21:26:47
    #27
    Promax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zeka oranın kaç
    IQ 136 yeter mi ?