• 02-04-2007, 19:25:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Ne diyelim geçmiş olsun kardeş..
  • 02-04-2007, 19:29:59
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Geçmiş olsun ufuk.
  • 02-04-2007, 19:30:51
    #12
    Geçirenler sağolsun arkadaşlar
  • 02-04-2007, 19:39:07
    #13
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumdan birisi olduğundan nasıl bu kadar emin oldun?
    Demiştim ama görmedin galiba?
  • 02-04-2007, 19:56:45
    #14
    Türkiye'deki botcularının %75 inin r10 da takıldığını biliyorsun.

    +

    serveri kullanan reseller müşterilerini tamamı r10 dan sayılır.
  • 02-04-2007, 20:21:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    umarım bulursun bunu yapanı
  • 02-04-2007, 20:42:01
    #16
    Rapturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    umarım bulursun bunu yapanı
    salak. sendeki antirus. botnet değil.
    niye botnetciyim diye üzerine alındınki?
  • 02-04-2007, 20:46:18
    #17
    doom olmasın?
  • 02-04-2007, 21:04:25
    #18
    Üyeliği durduruldu
    ufuk geçmiş olsun

    1 an iğrendim bütün yaptığım herşeyden botnetin de :S icat edeninde :S