Bu forumdan biri?
50
●3.049
- 02-04-2007, 19:39:07Demiştim ama görmedin galiba?Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-04-2007, 19:56:45Türkiye'deki botcularının %75 inin r10 da takıldığını biliyorsun.
+
serveri kullanan reseller müşterilerini tamamı r10 dan sayılır. - 02-04-2007, 20:42:01salak. sendeki antirus. botnet değil.Rapturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
niye botnetciyim diye üzerine alındınki?