• 03-04-2007, 20:11:00
    #46
    Üyeliği durduruldu
    Rapturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yurt dısındaki hatların baglantı hızı daha yüksek buda ciddi zarar veriyo yani 3 turk pc = 1 yabancı pc !
    Onu anlatmıyorum yurt dışını nasık keseceksin ne şekılde sadece tr den gelen userlere ızın verıceksın
  • 03-04-2007, 20:23:35
    #47
    Rocktuel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Onu anlatmıyorum yurt dışını nasık keseceksin ne şekılde sadece tr den gelen userlere ızın verıceksın
    Bakınız ; HTservers Networks
  • 03-04-2007, 20:26:39
    #48
    Üyeliği durduruldu
    makina yurt dışındaysa problem yok baglantılar aynı oluyor o zaman. kimse saldırıyı tamamen önleyemez bu bir gercek zaten , ama staminus olsun sharktech olsun bu DC'ler biraz daha gelişmiş sistemler kullanıyorlar. Sizinde kendinize göre alacagınız bir kac önleyici yazılım ile biraz daha saldırı riskini azaltabilirsiniz. Staminus mesela , IP protection veriyor. Belirlediginiz IP'lere IP bası 3-4 $ fazla ödeyerek koruma alabiliyorsunuz. + birkacta yazılım ile azaltabilirsiniz saldırıyı.
    Sadece başımıza gelen şeylerden esinlenerek yazıyorum bunları cok bilgim oldugundan degil gördügüm şeyler.

    Ama kafaya takan her türlü patlatır
  • 03-04-2007, 20:29:06
    #49
    Üyeliği durduruldu
    Giren kişiyi tanımlamanıza gerek yok. Bir koruma yazarsınız bu korumada 88+85+212 ' ile başlayan IP harici hiç bir IP'yi makinaya almazsınız veya bir kac IP belirlersiniz. En cok hangi ülke bot'u ile saldırı geliyorsa o IP'leri yasaklarsınız. Evet kesin korumaz ama biraz hafifletir. Gerisi DC ve sizin yapacagınız yazılımlara kalmıs.
  • 05-04-2007, 20:06:50
    #50
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    noxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu saldırı yüzündenmi açılmıyo siteler ufuk

    benim site ondan acilmiyor demekki
  • 05-04-2007, 20:55:49
    #51
    Siteler açılıyor.problem yok şuan