Rapturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu forumdan biri?
50
●3.049
- 03-04-2007, 20:23:35Bakınız ; HTservers NetworksRocktuel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2007, 20:26:39Üyeliği durduruldumakina yurt dışındaysa problem yok
baglantılar aynı oluyor o zaman. kimse saldırıyı tamamen önleyemez bu bir gercek zaten , ama staminus olsun sharktech olsun bu DC'ler biraz daha gelişmiş sistemler kullanıyorlar. Sizinde kendinize göre alacagınız bir kac önleyici yazılım ile biraz daha saldırı riskini azaltabilirsiniz. Staminus mesela , IP protection veriyor. Belirlediginiz IP'lere IP bası 3-4 $ fazla ödeyerek koruma alabiliyorsunuz. + birkacta yazılım ile azaltabilirsiniz saldırıyı.
Sadece başımıza gelen şeylerden esinlenerek yazıyorum bunları cok bilgim oldugundan degil gördügüm şeyler.
Ama kafaya takan her türlü patlatır
- 03-04-2007, 20:29:06Üyeliği durdurulduGiren kişiyi tanımlamanıza gerek yok. Bir koruma yazarsınız bu korumada 88+85+212 ' ile başlayan IP harici hiç bir IP'yi makinaya almazsınız veya bir kac IP belirlersiniz. En cok hangi ülke bot'u ile saldırı geliyorsa o IP'leri yasaklarsınız. Evet kesin korumaz ama biraz hafifletir. Gerisi DC ve sizin yapacagınız yazılımlara kalmıs.
- 05-04-2007, 20:06:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.noxious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim site ondan acilmiyor demekki
baglantılar aynı oluyor o zaman. kimse saldırıyı tamamen önleyemez bu bir gercek zaten , ama staminus olsun sharktech olsun bu DC'ler biraz daha gelişmiş sistemler kullanıyorlar. Sizinde kendinize göre alacagınız bir kac önleyici yazılım ile biraz daha saldırı riskini azaltabilirsiniz. Staminus mesela , IP protection veriyor. Belirlediginiz IP'lere IP bası 3-4 $ fazla ödeyerek koruma alabiliyorsunuz. + birkacta yazılım ile azaltabilirsiniz saldırıyı.