bişe unutuluyor ;
bu botnetler . yedikleri exe sayesinde bot oluyorlar ve bu bot her pc acılısında otomatik devreye girek her modem res de ip degişcegi icin botun ipsi degişir ve senin engelledigin iplerin bi işe yaramaz.. valla ben suana kadar 2 kere aynı ip yi kullandıgımı göremedim ?