BLaH adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kayizer 9 Sattir Yok !
111
●14.482
- 18-05-2022, 19:08:56Talep listesine aşağıdan gelmeleri gerekiyor çünkü ilk açılan talep en altta olur siz yazdıkça en üste çıkarMesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2022, 12:06:20Geri ödeme yapmıyorlar zaten, bende bağışladımexc3Lanc3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2022, 22:29:56Daha bir kaç gün daha beklenir gibi. Keyubu'da tüm makineler neredeyse gitti bu kadar sorun olmamıştı. 2-3 günde sorunların büyük bölümü çözülmeye başlanmıştı. Burada 5. gün olmasına rağmen web sitem açık değil ve herhangi bir zaman dahi verilemiyor. Google'de 4 gün sonunda en basit aramada bile 1 sıra düştük. Web üzerinden para kazanan kişilerde mağdur. Siteme reklam almış olsam reklam verene rezil olmuş olacaktım. Tamam bekliyoruz da bir açıklama bile doğru düzgün yapılmaması üzüyor. İşin sonunda 10 gün kapalı kalan sıralaması verileri alt üs olan hizmete 5 gün ek süre tamamlayıp hiçbir şey olmamış gibi inşallah davranmazlar.ylmzzaslann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-05-2022, 23:16:32Bunlardan şirket değil adam da olmaz malesef
hata yapan çıkar ERKEK gibi yazar
önceki sorunumda da aynı şeyi yazdım
bunlar max 2 kişi başka da birşey yok
ama şu var ki r10 kurumsal üyeliği hala devam ediyor
bu kadar görüp cevap vermemelerine rağmen
yani artık şirketin yapamadığı hizmet ortada ama r10 yönetimi neyi bekliyor acaba ?
10 gün sonra konu açıp burada r10 da hosting satmalarını mı ?
insanlarla nasıl dalga geçilirin örneğini sergiliyorlar resmen, kabak tadı vermeye başladı iyice.