Arkadaşlar ben kurtuldum çok sükür, başka firmaya geçtim sukurki yedegim vardı yükledim urunleride sildirdim ağzım yandı herhangi bi ucret vs talepde etmiyorum sadakam olsun. ancak bu firmanın son hatası olacagini sanmiyorum
Geri ödeme yapmıyorlar zaten, bende bağışladım