Talep listesine aşağıdan gelmeleri gerekiyor çünkü ilk açılan talep en altta olur siz yazdıkça en üste çıkar
Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynısını banada yazdılar şimdi dünden beri bekliyoruz kurulumu yapıcaklar bakalım inşallah. 😁