Bunlardan şirket değil adam da olmaz malesef
hata yapan çıkar ERKEK gibi yazar
önceki sorunumda da aynı şeyi yazdım
bunlar max 2 kişi başka da birşey yok
ama şu var ki r10 kurumsal üyeliği hala devam ediyor
bu kadar görüp cevap vermemelerine rağmen
yani artık şirketin yapamadığı hizmet ortada ama r10 yönetimi neyi bekliyor acaba ?
10 gün sonra konu açıp burada r10 da hosting satmalarını mı ?